Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Zajištění stavební jámy při výstavbě metra v úseku Dejvická - Motol
Krško, Matúš ; Kliš, Lumír (oponent) ; Miča, Lumír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom a posúdením paženia stavebnej jamy pri výstavbe metra v úseku Dejvická - Motol. V úvode sú predstavené možné metódy paženia. Ďalšou časťou je návrh a posudok vybranej varianty zaistenia danej konštrukcie. Skladá sa zo zhodnotenia inžiniersko-geologických podmienok, statického výpočtu, technologického postupu výstavby a výkresovej dokumentácie.
Inženýrskogeologické poměry mostu přes Vltavu na stavbě 519 silničního okruhu kolem Prahy
Polák, Zdeněk ; Král, Jan (vedoucí práce) ; Havelka, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením inženýrskogeologických poměrů mostu na stavbě č. 519 silničního okruhu kolem Prahy včetně vyšetření stability skalních svahů v místě předpokládané výstavby. Jedná se o přemostění hlubokého erozního údolí Vltavy, na jehož svazích vystupují na povrch horniny svrchnoproterozoického stáří. Na lokalitě byly zhodnoceny pomocí rešerše archivních podkladů, vlastní rekognoskace a laboratorních zkoušek, geologické, hydrogeologické a inženýrskogeologické poměry, které jsou přehledně uvedeny v inženýrskogeologické mapě v měřítku 1:2000 a řezu 1:500. Jako podklad pro vyhodnocení stability skalních svahů sloužila podrobná dokumentace skalních výchozů. Samotné vyšetření stability proběhlo pomocí klasifikace Slope Mass Ratting a Marklandova testu pro stereografickou projekci. Na výstupech práce je souhrnně popsán horninový masiv včetně mapy stability skalních svahů v měřítku 1:500 a popsány základové poměry uvažovaného mostu.
Inženýrskogeologický průzkum v jednotlivých etapách výstavby metra trasy A v Praze
Honzejková, Andrea ; Rout, Jiří (vedoucí práce) ; Chmelař, Radovan (oponent)
Diplomová práce se zabývá realizací inženýrskogeologického průzkumů pro stavbu trasy metra A v Praze, zejména zhodnocením metodiky v jednotlivých etapách, během její 45 leté historie budování. V průběhu výstavby se měnila jak technologie výstavby, tak přístup k zajišťování inženýrskogeologických podkladů pro zpracování projektu. Základem práce je důkladné prostudování archivních podkladů doplněných o terénní dokumentaci a hodnocení horninového masivu na skalních výchozech. Součástí práce bylo představení stručné historie budování trasy metra A s charakteristikou všech využitých technologií ražby, které se v čase měnily. Byly zhodnoceny inženýrskogeologické poměry v trase doplněny o přehledný podélný profil celé trasy A. Cílem práce bylo posouzení vývoje metodiky průzkumu, která se změnila mírně, a tak jsou patrné rozdíly mezi průzkumy prováděné v minulosti a v současnosti. V čase došlo k vývoji metod ražby, na jejich základě došlo ke změně požadavků v rámci průzkumných sond a mechanických a technologických zkoušek. Dále došlo k využívání nových metod v rámci geofyzikálního nebo karotážního měření v závislosti na samotném vývoji metod. Klíčová slova: metro, inženýrskogeologický průzkum, etapovitost prací, metodika průzkumu, technologie ražby
Inženýrskogeologické aspekty výstavby trasy metra C v Praze
Zemánek, Jan ; Rout, Jiří (vedoucí práce) ; Zmítko, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá inženýrskogeologickou charakteristikou trasy pražského metra linky C. Popsána je historie výstavby i hlavní použité metody při stavbě tunelů a stanic. Snahou bylo i zhodnocení náplně a rozsahu inženýrskogeologického průzkumu pro přípravu staveb v různých etapách výstavby. Zvláštní pozornost je zaměřena na neobvyklé části stavby, kde bylo použito výjimečných anebo v České republice nestandardních postupů výstavby. Práce shrnuje historické inženýrskogeologické zkušenosti s výstavby trasy C, které mohou být využity při přípravě projektu metra D, jehož trasa vede částečně v souběhu a v obdobných geologických poměrech, jako trasa C. Klíčová slova: metro, terasa
Inženýrskogeologické poměry mostu přes Vltavu na stavbě 519 silničního okruhu kolem Prahy
Polák, Zdeněk ; Král, Jan (vedoucí práce) ; Havelka, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením inženýrskogeologických poměrů mostu na stavbě č. 519 silničního okruhu kolem Prahy včetně vyšetření stability skalních svahů v místě předpokládané výstavby. Jedná se o přemostění hlubokého erozního údolí Vltavy, na jehož svazích vystupují na povrch horniny svrchnoproterozoického stáří. Na lokalitě byly zhodnoceny pomocí rešerše archivních podkladů, vlastní rekognoskace a laboratorních zkoušek, geologické, hydrogeologické a inženýrskogeologické poměry, které jsou přehledně uvedeny v inženýrskogeologické mapě v měřítku 1:2000 a řezu 1:500. Jako podklad pro vyhodnocení stability skalních svahů sloužila podrobná dokumentace skalních výchozů. Samotné vyšetření stability proběhlo pomocí klasifikace Slope Mass Ratting a Marklandova testu pro stereografickou projekci. Na výstupech práce je souhrnně popsán horninový masiv včetně mapy stability skalních svahů v měřítku 1:500 a popsány základové poměry uvažovaného mostu.
Zajištění stavební jámy při výstavbě metra v úseku Dejvická - Motol
Krško, Matúš ; Kliš, Lumír (oponent) ; Miča, Lumír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom a posúdením paženia stavebnej jamy pri výstavbe metra v úseku Dejvická - Motol. V úvode sú predstavené možné metódy paženia. Ďalšou časťou je návrh a posudok vybranej varianty zaistenia danej konštrukcie. Skladá sa zo zhodnotenia inžiniersko-geologických podmienok, statického výpočtu, technologického postupu výstavby a výkresovej dokumentácie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.